اخبار

ریاحی: عملکرد ملی پوشان اسکیت استانت این لانت و برد رضایت بخش است

مربی تیم ملی اسکیت استانت این لانت و برد ایران با ابراز رضایت از عملکرد نفرات دعوت شده به اردوی این تیم گفت: با توجه به انگیزه بالایی که در بین ورزشکاران است به کسب موفقیت و نتایج قابل قبول امید بسیار دارم./ شنبه 20 تیر

210493

حمیدرضا ریاحی تصریح کرد: نخستین مرحله اردوی تیم ملی اسکیت استانت این لانت و برد ایران برای ارزیابی نفرات و آمادگی جهت حضور در مسابقات آسیایی برگزار شد که نفرات دعوت شده سطح آمادگی خوبی را از خود به نمابش گذاشته و نشان دادند انگیزه بالایی برای حضور در ترکیب ثابت تیم ملی ایران دارند.

وی ادامه داد: این اردو در شرایط خوبی برگزار شد و تنها مشکل ما مصدومیت اردشیر قوانلوپور بود که متاسفانه در حین تمرین از ناحیه دست آسیب دید و باید مدتی را استراحت کند.

ریاحی در مورد ادامه روند اردوهای تیم ملی خاطر نشان کرد: در اردوی اول که در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد اصلاح حرکت ها را مد نظر قرار دادیم و بر روی تکنیک ها تمرکز کردیم، با توجه به این که تیم ملی اسکیت استانت این لاین و برد باید در مسابقات آسیایی این رشته در اواخر مهر و اوایل آبان ماه با حریفان آسیایی به رقابت بپردازد بدون شک اردوهای دیگری نیز را مد نظر خواهیم داشت که در حال برنامه ریزی هستیم تا بر اساس شرایط و آمادگی نفرات این اردوها را برگزار کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: تیم های تایلند، چین، چین تایپه و مالزی از جمله تیم های مطرح و مدعی این رشته هستند و برای کسب عنوان و رفتن روی سکو باید با آنها رقابتی سخت را داشته باشیم، اما من به این ورزشکاران اعتقاد دارم و با انگیزه ای که در آنها می بینم کسب این مهم دور از دسترس نیست.

ریاحی در مورد اعزام ملی پوشان به رقابت های برون مرزی گفت: تمامی اعزام های فدراسیون منوط به کسب شاخص های اعلام شده از سوی کمیته فنی تیم های ملی است و در صورتی ورزشکاران به رویدادهای آسیایی و جهانی اعزام خواهند شد که شانس کسب مدال و رفتن روی سکو را داشته باشند و اگر کمیته فنی به این نتیجه برسد مشکلی در اعزام نفرات نخواهیم داشت.

گفتنی نخستین اردوی تیم ملی اسکیت استانت این لانت و برد به پایان رسیده و کادر فنی در حال برنامه ریزی مراحل بعدی اردو هستند.