اخبار

برترین های این لاین استانت و اسکیت برد معرفی شدند

نفرات برتر رقابت های این لاین استانت ( اگرسیو)  و  اسکیت برد دستجات آزاد کشوری معرفی شدند./ جمعه 25 اردیبهشت

25029412

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، در این رقابت ها که صبح امروز در اسکیت پارک لیو و به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) برگزار شد، ورزشکاران و مدعیان حضور در تیم ملی اسکیت در رشته این لاین استانت و اسکیت برد با هم به رقابت پرداختند.

این لاین استانت رده سنی بالا تر از 18 سال:

نفر اول: محسن اسکندری از تهران

نفر دوم: علیرضا ارزانلو از تهران

نفر سوم: فرزام جمالی

رده سنی کمتر از 18سال:

نفر اول: احمدرضا نجارزاده از تهران

نفر دوم: امیرعلی اکبرزاده از تهران

نفر سوم: امید افشارنجفی از تهران

نفرات برتر اسکیت برد:

نفر اول: سهیل عمیدی فرد از تهران

نفر دوم: میلاد شهریاری فرد از تهران

نفر سوم: مسعود یحیایی از تهران

حمیدرضا ریاحی مسوول کمیته این لاین استانت ( اگرسیو) و اسکیت برد در حاشیه این مسابقات گفت: این مسابقات برای نخستین بار در دو رده سنی کمتر و بالای 18 سال برگزار شد تا تمامی نفرات و مدعیان حضور در تیم ملی این فرصت را داشته باشند تا توانایی و شایستگی های خود را به اثبات برسانند.

وی ادامه داد: پس از ارزیابی نتایج و بررسی عملکرد شرکت کننندگان مقرر شد شرکت کننندگان کمتر از 18 سالی که عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند با برگزاری اردوهای متعدد آموزشی شرایط بهتری پیدا کنند تا در آینده ای نزدیک پشتوانه خوبی برای تیم ملی بزرگسالان ایجاد شود.

این مسابقات با حضور علیرضا نصیری دبیر فدراسیون، حمیدرضا فرسیابی مسوول کمیته مسابقات و لیگ، حمیدرضا ریاحی مسوول کمیته این لاین استانت و اسکیت برد، امین صانعی مسوول کمیته روابط عمومی و اردشیر قوانلوپور و محمد جواد رحیمی اعضای کمیته فنی برگزار شد.

گفتنی است نفرات برتر این رقابت ها به اردوی تیم ملی ایران دعوت خواهند شد.